"Cintailah Insan yg Menyangi Diri Anda Sebelum Anda Kehilangannya"


Thursday, October 28, 2010

~ mY FaMyLy~

my lovely family..
my lovely mOm !!

4 beradik....lg 4 beradik mne ?? huhu


kt cni aku nk cter sal famili aku lak....aku ader 8 org beradik...6 lelaki n 2 pmpuan....aku anak yg ke 6...abah aku dh xder dah pulang ke Rahmatullah..huhu..sedih amat...sbb arwah abah pegi secara mengejut tanpa sakit apa2...so sad :'( pape pn aku doakan arwah abah ditempatkan bsme org2 beriman...amin.........mak aku lak suri rumah jew...xkeje pown..tp mak aku amik upah menjahit baju...so kalo nk tempah baju leh la kontek aku (promote la plak) hehehe...aku hepi ngn famili aku....dlm famili aku pling rapat ngn adik2 lelaki aku...dua2 nakal tp sempoi gak la ngn aku....haha....kalo jln ngn adik aku nih msti org kte kapel....wawawawaw....pape pown aku hepi ader adik yg sengal tuh..hehehe

my siblings..

adik2 ku yg sempoi~~
satu2nya kakak ku..huhu..bsme familinya..
abg aku no4..ngn familinye..
abg long ngn familinye..


lam famili aku nih mmg rmai lelaki..baka lelaki telebey kot..hahahhaa...adik bradik mak abah aku pn ramai lelaki..xpe la leh pandu kluarga kan...mak aku dh ader cucu 9 org...ble la nk btambah agknye.... (tggu aku plak kot) wawawawawa....gatai suda...hahaha...cian kt mak aku sorg2 je skrg...huhuhu....lau abg n adik2 aku skola tnggal la mak aku worg2 kat umah...nasib la sebelah umah ader umah nenek n umah pakcik aku...xla sunyi sgt...huhuhu...xlme lg btmbh lg sorg menantu mak aku..tggu la ye nt aku post lak pasal kenduri tu..hehehe...cukup la setakat nih story sal famili aku...maleh nk taip suda..wawawaw...

p/s : sory la kalo cter aku nih agak boring...ni jer dpt aku cter wat mse nih..ader mse t aku update lg yea...sekian....

No comments:

Post a Comment