"Cintailah Insan yg Menyangi Diri Anda Sebelum Anda Kehilangannya"


Thursday, October 28, 2010

berita hari ini

hari ni aku baca paper,, sorg pmpuan kene simbah asid smpai 70% melecur kt muka ngn tgn..masyaAllah...sbbnya??? dia tolak cinta sorg lelaki ni...lelaki nih pn biol jgk org dh tolak baik2 cnta dia tp dia wat cmtu lak kt pmpuan tu...aku tol2 xpuas hati la ngn kes nih...mntk smpang la dr jdi kt aku..huhuhu...hrp2 org yg kejor aku slame nih xwat aku cmtu....huhuhu...riso lak asenye...mgkin sbb tu la org kte cinta tu buta...bkn buta penglihatan tp buta hati...igt la,, kalo wat cmtu selamat ke hidup???dh la wat org hidup merana,,, diri sndri pn xtenang sbb jd buruan..huh!! akal pendek mcm tu la....


p/s : kpd wanita2 kt luar sana sila berhati2 dan jaga keselamatan diri anda....yg pnting jge kata2 yg kuar dr mulut      kita...sbb krn mulut bdn binasa...so renung2kanlah....
sekian....

No comments:

Post a Comment